Suma na horách
Grafika / Reklamní předmětyNa začátku června roku 2019 jsme s našimi partnery řešili redesign jejich loga.
Jak uvedl Jiří Musil: “Chtěl bych to uchopit jako kompletní oživení. Chtěl bych, aby bylo vidět, že jdeme s dobou. To, že položím vizitku na stůl musí být začátek, ne konec.”
Tak jsme se dali do práce a na konci měsíce bylo logo na světě.

Barvy a styl

#184272

#0485c7

#78d1f1

#ffffff

Jak to bylo …
Zadání znělo takto:
“Jsme počítačová firma, která jezdí každoročně místo vánočního večírku na týmovou víkendovou akci na hory. Na tuto akci necháváme vždy dělat nějaká trička, nebo čepice, prostě něco v čem můžeme být tento víkend alespoň navenek jednotní.
Jsme “ajťáci” a budeme na sněhu, už to samo o sobě vyvolává úsměv. Takže něco odlehčeného, volnočasového.”
Pro nás to byla o to větší výzva.
Jak jsme na to šli?
Z počátku je nejhorší vymyslet, jak to celé uchopit a určit, jestli půjde spíše o úsměvnou variantu, kterou by zadavatel nemusel schválit nebo jestli jít spíše tou klasickou cestou a vsadit na jistotu.
Protože risk je zisk, zvolili jsme variantu vtipnou dvousmyslnou. Jde o to, že suma je znak pro součet, ale zároveň množné číslo od bojovníka sumo. No a co taková představa bojovníků sumo na horách? Přesně tak. Ta naprosto nereálná představa je to, co jsme nakonec zvolili jako finální návrh.